Werk

MissREAL

2010

miss realVanaf woensdag 16 juni ligt de eenmalige glossy MissREAL van Sanoma Uitgevers in de winkels. Samen met een freelance-collega heb ik de  openingsrubriek GetREAL gemaakt.

Het tijdschrift is een initiatief van Kim Out (21). De 124 pagina’s dikke lifestyle glossy richt zich op vrouwen van 17 tot 30 jaar en besteedt aandacht aan psyche, mode, kunst en maatschappelijke thema’s. Kim: “MissREAL is positief, soms confronterend en laat de realiteit en diversiteit zien in de maatschappij. Een lifestyle glossy met indringende reportages, humor en diepgang. De mode is anders en verrassend, echt maar vooral ook mooi. MissREAL biedt nieuwe inzichten en inspiratie. Een styleguide die laat zien dat schoonheid niet in één beeld te vangen is.

Een deel van mijn bijdrage
Ronde revolutie – discussie over dunne modellen MissREAL, 201

Bron: Sanoma Uitgevers